poniedziałek, 10 grudnia 2012

Coraz bliżej święta,coraz bliżej święta...


Cześć Dziewczyny!

Dokładnie za 2 tygodnie będziemy zajadać się pyszną kolacją z naszymi najbliższymi ...
Jak ten czas szybko leci ! Mam strasznie dużo na głowie,czasami nie wiem co się dzieje ;))

Za tydzień jadę na zasłużony wypoczynek, w końcu znajdę czas dla siebie i innych ;))

Święta i czas prezentów,pisania kartek mam nadzieję,że o tym pamiętacie,bo coraz częściej mam wrażenie ,ze internet i sms zawładnęły światem ! W tym roku pomyślałam,że miło będzie jeżeli obdaruje parę osób z pracy (Anglików) polskimi słodyczami ;))

                                    

w TkMaxx znalazłam również ostatnio piękny pojemnik na ciasteczka i kubek z pokrywką,która ma służyć do zaparzania herbatki ;)) 

 
U mnie w pokoju też nastrój świąteczny. Nie zapomnieliśmy o choince mała,bo mała ale jest... ;))


                                 

W Londynie już od dawna świąteczna atmosfera, w sklepach kolejki, dużo ludzi już teraz kupuje prezenty i u wielu w domu już prezenty są pod choinkami albo pochowane w skarpety ;))
Lubię tutaj ten czas,każdy jest uśmiechnięty,pięknie oświetlone ulice,piękne dekoracje w sklepach tych małych i tych dużych... Mnóstwo świątecznych ofert i przecen...
Ja jeszcze przed świątecznymi zakupami, w tym tygodniu wybieram się na zakupowe szaleństwo ;)



A jak u Was idą przyszykowania do Świąt ? Zaczynacie już sprzątanie,kupowanie prezentów?

   
                            

Buziaki,
Ania

18 komentarzy:

  1. Świetny kubek! :)
    Uwielbiam przedświąteczną atmosferę. W sobotę jadę na zakupy, myślę, że coś wpadnie mi w oko. :)
    Już choinka? Szybko, ja zawsze dzień przed wigilią. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malutką już ubraliśmy ;)) Od razu się cieplej zrobiło ;)

      Usuń
  2. ja prezent dla rodziców kupiłam już we wrześniu hihi :) teraz tylko dokupuję drobiazgi. ciągle myślę nad prezentem dla siostry, mam kilka pomysłów i nie wiem na co się zdecydować.
    na razie kolejek nie doświadczyłam, bo wszystko kupuję online, ale w weekend mam zamiar wybrać się do Złotych Tarasów i pobrykać na zakupkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie !
      Ja jeszcze nie mam prezentów i jak co roku tradycyjnie nie wiem co kupić ;))

      Usuń
  3. kubek boski!!!!! :) też chcę taki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! ;)
      Kubeczek jest genialny,herbatka zawsze jest ciepła ;)
      z drugiej strony może być to fajny pomysł na prezent ;)

      Usuń
  4. Ja z braku czasu dopiero dzis zaczélam sié rozgládac za prezentami,do piátku musze sié z tym uporac,zeby jeszcze to zapakowac i wyslac do PLN. To bédzie baaaardzo ciézki i intensywny tydzien. TYm bardziej, ze w sklepach juz po poludniami spore kolejki- pozeracze czasu ;)
    Ps. Sliczna mala choineczka :) U mnie bédzie równiez taka symboliczna - pierwsze swiéta poza pln, nie z najblizsza rodziná takze wiéc , musi byc chociaz mala choineczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry pomysł z tymi polskimi słodyczami! U mnie jeszcze przygotowania do świąt się nie rozpoczęły, aczkolwiek mama jutro jedzie kupić niektóre składniki na potrawy. A ja słucham w samochodzie świątecznej płyty Michaela Buble ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniały pomysł. Ja w pracy zawsze częstuje polskimi cukierkami. Niektórzy Anglicy sami już odwiedzają polskie sklepy by się w nie zaopatrzyć;)

      Usuń
  6. świetny kubek *.*
    zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. prezenty mam już skompletowane :D
    dekorację w mieszkaniu mam! :)
    piosenek świątecznych słucham więc nie mogę się doczekać już tych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie to pudełeczko jest urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ze względu na szkołę jestem jeszcze daleko w tyle z prezentami niestety :/
    Zapewne kupię je na ostatnią chwilę :/
    Oj chyba nie będę pierwszą osobą która napisze, że ten kubek jest świetny :P
    Chciałabym aby i tutaj panowała taka świąteczna atmosfera :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten kubeczek jest boski :D

    OdpowiedzUsuń