niedziela, 10 stycznia 2016

Happy New Year !



Witam Was cieplutko po dość dłuższej ( bo aż 2? 3?  letniej nie obecności) Nawet nie wiem kiedy ten czas minął.

Przez cały ten czas kiedy nie prowadziłam bloga bardzo często na niego zaglądałam i jestem w szoku,że do tej pory pomimo tak długiej nie obecności mam dalej tych samym obserwatorów + mnóstwo odwiedzin ;) może to znak ...

Jak powiada Polskie przysłowie ' Nowy Rok nastaje, każdemu ochoty dodaje.'
tak też się stało- wracam do Was z blogiem i z nową osłoną na moim kanałem na YouTube  ; na który zapraszam serdecznie.

Nowy rok to również nowe postanowienia . Powiem wam szczerze,że przez dłuższy okres czasu nigdy ich nie miałam, dopiero od dwóch lat zaczęłam sobie stawiać te 'wyzwania' i widzę efekty. Ja z natury mało w siebie wierzę,często szukam wymówek na siłę,żeby czegoś nie zrobić albo nie spróbować.

Na rok 2015 miałam jedno postanowienie,żeby zrobić Prawo Jazdy. Część z Was pewnie wie,że dalej mieszkam w Londynie więc dla mnie było to jeszcze większe wyzwanie - ale udało się ;)  Mega sie cieszę, nawet nie jak z tego,że mam to prawo jazdy,ale że dokonałam tego sama i uwierzyłam  w siebie,że chcieć to znaczy móc.

Na rok 2016 również mam pewne postanowienia , głównie stawiam na inwestycje w samą siebie ; bo jak ostatnio gdzieś wyczytałam ' Inwestycja w samego siebie jest Twoją najlepszą inwestycją!
Mam nadzieję,że wszystko mi się uda ! Trzymajcie kciuki!
Jestem ciekawa jakie są wasze postanowienia noworoczne?

Wszystkiego dobrego Dla Was w nowym roku <3
Buziaki, A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz