poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Sukienka w grochy | Retro style


Kolejna zdobycz ze sklepu Stradivarius, kupiona na wyprzedaży za 5Ł . Szczęściara ze mnie ;) Właśnie takiej sukienki szukałam już dłuższy czas. Wygląda bardzo dobrze z trampkami, balerinami, botkami , szpilkami - uniwersalna . Bardzo lubię styl retro i vintage bardzo dobrze się w nim czuję. Lubię eksperymentować ,ale klasyka u mnie przede wszystkim!
Przerzuciłam się też na plecak, tyle lat miałam tylko torebki ale jednak plecak to wygodniejsze rozwiązanie. Szukałam go również długo i w końcu dorwałam go w sklepie PullandBear. 
Jak Wam się podoba całość?



 
                                 
 






                                   
                                   photo by AGATA     makeup \ hair   AGATA
           dress / Stradivarius    backbag \ PullandBear     shoes \ H&M    belt \ Primark

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz