środa, 22 sierpnia 2012

O tak!

Cześć Dziewczyny !

dzisiaj korzystając z chwilki wolnego czasu pojechałam na Westfield , oddać spodenki,które zakupiłam w niedziele. Chciałam wymienić na większy rozmiar ale... nic nie leżało tak jak powinno,więc je oddałam. A były naprawdę świetne! Wychodząc,weszłam do H&M i ... tyle pięknych rzeczy z nowej kolekcji.
Skusiłam się na bluzeczkę,zwykła turkusową  ze wstawką z koronki, niby zwykła prosta,ale coś mnie w niej urzekło ;))

                         

                           w oko wpadły mi również piękne pantofelki i torba w ciekawe wzorki;))



i wiele innych rzeczy... kolekcja jesienna  naprawdę robi wrażenie .  !!
I na pewno upoluje coś jeszcze.


Kisses,
Ania

22 komentarze:

  1. Bardzo ładna bluzka:)

    Kochana jakie sklepy polecasz najbardziej odwiedzić będąc w Londynie?! Bo ja wybieram się tam niebawem na weekend i będę mieć mało czasu na zakupy dlatego muszę mieć jakiś plan w głowie gdzie na pewno muszę wejść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ;))
      proponuje żebyś jechała na Westfield na Sheperd's Bush albo Stratford(tam jest o wiele większy),znajdziesz tam wszystkie sklepy z ciuchami,Boots,Lush, wszystkie marki tj: Bobbi Brown,Chanel, Clinique itp. Na weekendowe zakupy jest to najlepsze miejsce ;) I oczywiście Primark ;)

      Usuń
  2. strasznie podoba mi sie bluzka sama bym chyba sobie taka tez kupiła :D
    torba też fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzeczka świetna :) ale jednak w takich pantofelkach bym nie wyszła :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nawet tych rzeczy nie widziałam w moim H&M, ale pewnie dlatego, że w moim mieście jest on bardzo mały. Świetny blog, uwielbiam Londyn i ciągle mi do niego tęskno! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesienna kolekcja dla H&M tez mnie urzekła. Myślę że wkrótce wybiorę się na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ! Muszę wybrać się na poszukiwania kurtki ;O)

      Usuń
  6. bluzka- fenomenalna ! Ta torebka mnie bardzo urzekła :* Ile kosztowała :) ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta bluzeczka jest przepiękna, zakochałam się w niej!

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam tę bluzkę, ale w kolorze róż, kupiłam sobie jakieś 2 m-ce temu i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W różu nie było mi do twarzy,podobała mi się jeszcze czarna ;)

      Usuń
  9. Bluzeczka jest super! Sama się nad nią zastanawiałam ale w kolorze łososiowym/ koralowym ;) Torba i buty przypominają mi jedną z moich ulubionych bajek ;) ale sama chyba na taką torbę bym się nie skusiła..

    OdpowiedzUsuń
  10. masz racje robi wrażenie:))

    pozdrawiam :****

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta tooooooorebka ! Bo umre! Jaka ona ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To prawda- kolekcja jesienna robi wrażenie ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziękuję za tak miły komentarz u mnie :) Ta turkusowa bluzeczka jest naprawdę urocza, jestem pewna, że równie ślicznie wygląda na Tobie ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna bluzeczka :):):)
    Super blog :):)
    Zapraszam do mnie :)
    http://fashion-make-up-and-everything-else.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń