czwartek, 6 września 2012

Paczuszka z Liz Earle ;))

Cześć Dziewczyny!


Na początku tego tygodnia zamówiłam paczkę z Liz Earle i wczoraj już przyszła ;)



Do tej poru używałam tylko jednego produktu , wszystkim już znany :
liz earle cleanse & polish hot cloth cleanser ze szmatką muślinową. Jestem z tego produktu bardzo zadowolona do tej pory jest to najlepszy to mogło spotkać moja twarz. Niesamowicie oczyszcza,odświeża zostawia twarz nawilżoną i oczyszczoną , wygląda naprawdę dobrze. Perfekcyjnie zmywa makijaż !!



Przeglądając produkty na stronie znalazłam  Intensive nourishing treatment mask i też z czystej ciekawości zamówiłam (zobaczymy co z tego wyjdzie) .

                                             

                 Dostałam również  gratis 4 próbki kremu koloryzującego  i tonik do twarzy  ;)
             
Strona z której zamówiłam kosmetyki http://uk.lizearle.com/
W Polsce możecie dostać na allegro jest to koszt około 90zł.

                                                 Lubicie kosmetyki z Liz Earle?


Buziaki,
Ania

16 komentarzy:

  1. Liz earle cleanse & polish hot cloth cleanser używam i jestem zadowolona. Daj znać jak inne produkty tej firmy się spisują, bo jestem ciekawa ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 raz słyszę o takiej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak ja je uwielbiam, w koncu przestalam miec problemy skorne, tez mialam te probki podkladu ale u mnie sie nie sprawdzily. Mam tez pilling z tej serii i jest tak samo swietny :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szmatka muślinowa to także mój hit! Ale bez kosmetyków Liz, chociaż wyglądają bardzo przyzwoicie :) Nie miałam jeszcze nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam cały zestaw Liz earle i chyba numerem jeden a raczej na pewno są szmatki muślinowe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na jakiej stronie zamawiasz te kosmetyki ? Polskiej czy angielskiej ? I jaka jest cena przesyłki ? Jeśli mogłabyś podać linka będę wdzięczna :)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. wiele o tych produktach słyszałam i w sumie wszystkie opinie były bardzo pozytywne ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze do czynienia z kosmetykami tej firmy
    Pora przyjrzeć się im z bliska ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam niestety tej marki :( Ale ja generalnie nie miewam problemów ze skórą, więc mogę używać czegokolwiek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie słyszałam o tych produktach, ale wyglądają ciekawie ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam, znam :)- co prawda nie osobiście, ale na kilku blogach miałam okazję o nich czytać i sama pewnie się skuszę na zamówienie :)

    Miło się czyta Twoje wpisy- chcę być na bieząco, więc z przyjemnością dodaję do obserwowanych :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właśnie zamierzam kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa ich działania, bo jeszcze nie miałam nic z tej firmy :)
    Zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń