wtorek, 10 lipca 2012

Środy dla urody !

Cześć dziewczyny !

Mam dla was wiadomość ! ;)
Słońce, plaża, relaks, letnie festiwale, podróże, a teraz także „Środy dla urody” – tak według Jadwigi powinny wyglądać wakacje!;)
Jeśli Wam lato jeszcze nie kojarzy się z atrakcyjnymi promocjami u Jadwigi, skorzystajcie z nich w tym roku!
W każdą środę w naszym sklepie internetowym www.sklep.jadwiga.eu czekać będą na Was atrakcyjne promocje.
Tym razem 11.07. w naszym sklepie internetowym czeka na Was rabat 20% od wartości zamówionych kosmetyków!!!
Wystarczy podać hasło "wakacje" w polu 'kupon rabatowy' podczas składania zamówienia ;)
Uwaga - rabat ten nie sumuje się z innymi rabatami Jadwigi!


Używałam produktów tej firmy i mogę wam śmiało polecić ! ;)





Udanych zakupów kochane  ;)


Buziaki,
Ania

2 komentarze:

  1. 20% rabatu to juz coś :)))
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ciekawa informacja ja jeszcze nie używałam szkoda,że dziś się skusić nie mogę bo ja zazwyczaj wychodzę z założenia,że jeśli coś zamawiać to porządnie. Jednak mam nadzieję,że w inne środy będzie równie bogato ;)

    OdpowiedzUsuń