niedziela, 26 lutego 2012

Skatepark - Sunday Trip

  Hi Girls ;)

Korzystając z przepięknej pogody,która utrzymuje się już od 4 dni wybraliśmy się z moim chłopakiem na Skatepark. Połączyłam przyjemne z pożytecznym, on zajawkowicz deski na Skatepark a ja na ławeczkę z gazetką. Oczywiście nie zapomniałam o tym,aby zrobić Outfit . Powiem wam  w tajemnicy,że również próbowałam załapać o co  chodzi  z tą deską,jak jeździć itd, ale skończyło się to wszystko niezłym upadkiem na ziemie.
Więc zostanę przy rolkach i rowerze ! ;)
A jak wam mija/minął weekend?
Miłego oglądania.

Today, beautiful weather, so we went with my boyfriend at Skatepark. I combined business with pleasure, He loves to ride on a board and I was on the bench with a newspaper.Of course I have not forgotten about it, to do Outfit. Let me tell you a secret that even I tried to catch what's going on with this board, how to drive, etc. but it all ended with a good fall to the ground.
So stay with rolls and your bike! ;)
And as you passed the weekend?

Enjoy !

















Boots-H&M
Bag- Primark
Skirt- TRF Denim-Rules
T-shirt - South
Jumper- H&M
Shawl- Sassymanii
Tights- H&M
 
Bracelet- with newspaper

Kisses !
Ania

16 komentarzy:

  1. ja dzisiaj po kilku dniach chorowania wybrałam się na spacer i mam świetny humor! oby robiło się coraz cieplej.

    a co do deski... raz spróbowałam, skończyło się wielkim siniakiem na tyłku i kilkoma zadrapaniami. od tamtej chwili tylko patrzę :)
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zawsze spacer poprawia humor i wyłączam w głowie tryb 'problemy' itd.
      Niestety deska ma to już do siebie,musimy liczyć się z upadkami,ale nie ukrywam,że chciałabym się nauczyć ;)
      Buziaki,

      Usuń
  2. to muszę powiedzieć, że fajny miałaś dzisiaj dzień xD
    bardzo podoba mi się Twój outfit, jest taki klasyczny i to mnie w nim urzekło ;*

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale uw as cieplutko musi byc jak ty latasz tylko w sweterku:) Super buty, tez chcialm je kupic lae w kolorze rozwym, niestety moj rozmiar zniknal zanimzdazylam powiedziec h&m...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj było spokojnie około 17st. Różowe są śliczne i czarne są też z tego wzoru;)
      Ja za nie dałam 15F, a po paru dniach zobaczyłam na stronie SALE 7,99F także sama widzisz ;)
      Pozdrawiam również.

      Usuń
  4. Love this outfit!!! I love those colors!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem oczarowana Twoją urodą:) Cudny outfit,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I love the shoes. You look comfortable while still being chic!

    -Grace

    http://thethriftyhippie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja bardzo mi się podoba!! oby do PL wiosna już przyszła :] u nas obecnie 0st :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ojojku ale jesteś śliczna!!! aż nie mogę się napatrzeć :) super blog-dodaje do obserwowanych oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twoje stylizacje i żałuję że sama nie mam wystarczająco odwagi żeby zaszaleć ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne buty !
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja :0 Taka całkiem w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale tam u Ciebie musi być ciepło ;p
    Outfit w moim stylu, podoba mi się bardzo ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń